Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI
Slíma píše:vazeni, rychlost prerazeni je jedna vec, ale selespeed po zmacknuti docela dlouho upravuje pomer pridani plynu vs otacky a chvili proste trva nez skutecne preradï, kde prerazeni jako takove je rychle, jen na nej kolikrat cekas treba i celou 1s (nicmene nevim presne, bo jsem to nikdy nemeril)
nicmene jedina vyhoda je v zatackach a v usetrene leve noze (pripadne volne prave ruce pro jine ucely), je to pohodlnejsi a hlavne zabavny
na akceleraci je selespeed uplne na hovno, protoze nez zaradi dvojku (popis vyse) tak na manualu mas na 2 uz 5 tis ot., ale zato jsem neslysel o zadne rozsypane prevodovce u selespeedu, ale par "znicenych" manualu uz jsem videl
zaver: neni to spatny, ale neni to zadnej zazrak, je s tim sranda, ale zavodnicku to z auta neudela
.mycTD píše:clanky... prijde mi to, ze vsechny vychazi hlavne z marketingovych materialu FIAT S.p.A, kde se stale dokola omila puvod systemu ve ferrari, ze je nejrychlejsi na zemekouli a prilehajici casti vesmiru, apod.
gta ma samozrejme 6kvalt, bo selespeed je vzdycky jen nastavba na standartni gearbox. razeni je pomalejsi hlavne mezi 1-2, rozjezd je paradoxne rychlejsi v rezimu city, bo to ma elektronika cele pod kontrolou a nemusi se prizpusobovat rozmarum ridice.
tady je treba videt reakce automatickeho rezimu, pri seslapnuti plneho plynu behem pohodove jizdy na 6. http://www.youtube.com/watch?v=5fyi6KAwidM
CITY drzi otacky tak, aby sepnuti spojky probehlo pri 5.000, nahoru pak radi pri 7.000. jinak je to samozrejme individualni a jednotka radi podle stylu jizdy.
Zpět na V6 motory (V6 engines)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků