Stránka 1 z 2

Nizke tlaky vo valcoch motora

PříspěvekNapsal: 23 črc 2008, 16:28
od sprint2
caute, vie niekto poradiť: mam v mojej 2,0 l. Alfe GTV Bertone nizke kompresné tlaky vo valcoch motora. Ventily sú OK, ale motor niak "klepe", kde môže byť problém. Dik :?

PříspěvekNapsal: 23 črc 2008, 16:33
od jerremiash
Pokud ti těsní vrch (ventily) tak holt asi už umírá spodek. Asi to bude chtít výbrus, nové písty a vše kolem. Nebo zkusit vyměnit jen pístní kroužky, ale to je polovičaté řešení na krátkou dobu. V jakém stavu máš válce a písty? Nějaké vůle?

PříspěvekNapsal: 23 črc 2008, 17:09
od sprint2
Motor bol cely cely rozobraty, spraveny asi pred rokom (generalka), tak neviem co to moze byt . Ale chcel by som sa este opytat, ci je na karburatory nejaka vzpera, myslim tycka co sa uchyti na bloku motora a na karburatory, lebo nam sa karburatory strasne kymacu a trasu, nic tam take nemame . . . :? :evil:

PříspěvekNapsal: 23 črc 2008, 20:31
od RV147
Nevím, problém s tlakama většinou pochází od ventilů. Pokud opravdu těsní tak, že když se hlava otočí a naleje do spal. prostoru benzín a nic neteče, pak už jenom vůle popř. špatně nastavený vačky. Jenom kontrolní otázka. Používáš do Naturalu 95 tu vodičku co nahrazuje olovo ?

PříspěvekNapsal: 23 črc 2008, 22:21
od jerremiash
Ano, vzpěra tam má být, jinak se ti potrhají ty pryžové závěsy karbeců a saje ti to falešný vzduch, nehledě na to, že se ti třese hladina benzínu v karburátorech. na obr je ta vzpěra trochu vidět (používá se i na vstřiky)

Obrázek

A Pokud nedáváš "olovo" do naturálu, tak už máš asi po sedlech ventilů a proto nemáš tlaky

Na obr je lepší varianta: karbon na dosedacích plochách


Obrázek

PříspěvekNapsal: 24 črc 2008, 09:12
od sprint2
Dik za foto :D, ale my tu vzperu nevieme nikde najst, pozeral som net, katalogy a nikde, nevie niekto kde by sa dala ta vzpera zohnat ?? lebo jak vydim, je to dost dolezita vec. My sme tie tesnenia uz mali vymenenene, lebo tie povodne boli na vyhodenie, a cez tie teraz znova zacalo sicat, asi zase praskli :o A co sa tyka tlakov co sme merali su nasledovne (idem od vodica) 7,6,4,4 . . .

PříspěvekNapsal: 24 črc 2008, 09:22
od Marek
Tyčku bych mohl mít, tlaky jsou špatné, minimálně u těch posledních dvou 4. Hlavu je třeba dát dolu a zaleštit ventily. Ještě před demontáži stříknout olej do válcu a zkusit znovu přeměřit tlaky, ať se vyloučí pístní kroužky. Dá se i jezdit jen na naturál, ale je tomu třeba uzpůsobit "střeva" motoru.

PříspěvekNapsal: 24 črc 2008, 09:29
od jerremiash
Je to ta rezava konzola ve tvaru V, co vede zprostředka mezi nadechy sani, je na ni silenblok s takovou tyčkou na uchyceni na karbecy. da se to vyrobit. A marek ma pravdu, da se jezdit na natural, musí se ale přelisovat sedla ventilů, pokud se nepletu

PříspěvekNapsal: 24 črc 2008, 09:48
od sprint2
aha uz viem kde sa to uchyti, v tej vanicke, ktora je uchytena na karbesoch (co drzi ten velky ovalny filter) su take dve diery, tam to ma asi ist. A Vy by si tu tycku mali ?? moze mi niekto dat kontakt na osobu, kto by ju mal a pripadne aj predal alebo niekte zohnal ??? Dik . . . :D

PříspěvekNapsal: 16 pro 2008, 21:59
od Sejny
Když to tady tak čtu o těch přísadách olova... do 2.0TS v Alfě 75 se má taky dávat?

PříspěvekNapsal: 17 pro 2008, 11:12
od ice.cool.man
Sejny píše:Když to tady tak čtu o těch přísadách olova... do 2.0TS v Alfě 75 se má taky dávat?
s děravou nádrží to nemá smysl něco dávat :lol: ale nezapomeň že máš na 75 tce třícestný kat, takže mu to asi nebude dělat moc dobře....

PříspěvekNapsal: 17 pro 2008, 12:45
od Sejny
No právě... jeden člověk mě trocha strašil že jo... ale nevěřil jsem mu. To lovo platí asi jen pro staré neTS motory. Kat je stejně na 99% nefunkční tak co :D Teda aspoň lambda mrtvá byla... tož jem ji odpojil a přemapoval jednotku aby jezdila a nežrala bez ní. S tou nádrží musim prvně zjistit jak vyndat tu svoji....abych přitom nenapáchal víc škody než užitku :twisted:

PříspěvekNapsal: 17 pro 2008, 17:46
od Boomer
Marek píše:Tyčku bych mohl mít, tlaky jsou špatné, minimálně u těch posledních dvou 4. Hlavu je třeba dát dolu a zaleštit ventily. Ještě před demontáži stříknout olej do válcu a zkusit znovu přeměřit tlaky, ať se vyloučí pístní kroužky. Dá se i jezdit jen na naturál, ale je tomu třeba uzpůsobit "střeva" motoru.



Nojo, panečku, Marek, to je pan machr na tlaky... :finga:

PříspěvekNapsal: 17 pro 2008, 21:13
od RV147
Sejny píše:No právě... jeden člověk mě trocha strašil že jo... ale nevěřil jsem mu. To lovo platí asi jen pro staré neTS motory. Kat je stejně na 99% nefunkční tak co :D Teda aspoň lambda mrtvá byla... tož jem ji odpojil a přemapoval jednotku aby jezdila a nežrala bez ní. S tou nádrží musim prvně zjistit jak vyndat tu svoji....abych přitom nenapáchal víc škody než užitku :twisted:


Nádrži škodu neuděláš, jestli už teče bude durch. Práce na piču, připrav se, že se osprchuješ benzínem a doma s Tebou nebude mluvit ani rohožka. Odpojíš (uřízneš ) ty hadice co vedou od nádrže. Hlavně za ně netahej u nádrže, když tak tam kde končí ty trubky ( na 90 %) budou taky ryzatý. Nádrž drží tři šrouby a potom už ji spustíš dolů. palivovou pumpu co je pdo autem zalej do benzínu. Já ji nechal vyschnout a už mi zatuhla a nešla. Potom jsem ji "rozchodil" za pomocí kladiva, ale teď už je v kelu zase.

PříspěvekNapsal: 18 pro 2008, 04:15
od .mycTD
Boomer píše:
Marek píše:Tyčku bych mohl mít, tlaky jsou špatné, minimálně u těch posledních dvou 4. Hlavu je třeba dát dolu a zaleštit ventily. Ještě před demontáži stříknout olej do válcu a zkusit znovu přeměřit tlaky, ať se vyloučí pístní kroužky. Dá se i jezdit jen na naturál, ale je tomu třeba uzpůsobit "střeva" motoru.



Nojo, panečku, Marek, to je pan machr na tlaky... :finga:


opet potvrzuji!
P.S. pozor na oci!