Vše o renovacích starších Alfin, včetně motorů. Vaše postřehy, zkušenosti, ...
Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI
od yan.ko » 18 pro 2013, 18:27
<offtopic>pamatuju, jak kolega dal do prevodovky se stalym prevodem 16/57 diferak ze 17/57 (ano, stejny pocet zubu ozubeni diferaku) a po dvoustech metrech za servisem se mu podival ven.</offtopic>
Alfa Romeo Perfection
-
yan.ko
- 2,5 V6
-
- Příspěvky: 1579
- Registrován: 13 úno 2007, 14:04
- Bydliště: doma
-
od jirik » 19 pro 2013, 17:36
necekane
ono to chce vymenit i hridel... pocet zubu na difu je sice stejny ale ma jiny profil.
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od jirik » 29 pro 2013, 19:08
poznatek, diferencial z TD 33 ma stejne brousena kola jako prevodovka ze 145. takže taky vhodnější.
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od hno3 » 06 led 2014, 18:27
k tomuhle rádoby LSD...
v minulosti (tj kolem. r 2003) s tím u nás mnoho lidí na CWC a autoskijerinkách laborovalo a nic moc.. má to fungovat jako třecí brzda těch kuželovejch kol, ale podmínky v seriovýcm difu nejsou ideální, takže to moc nefunguje, i když princip fungování je pěknej...
něco podobnýho maj snad i převodovky VW (znám jen GII GTI a octavia 1.8 20V NA) kde je talířová pružina z druhý strany a ta se vypodkládala ..o5 s ne moc dobrým výsledkem (maximálně pro dobrej pocit že člověk udělal pro věc maximum..)
ideální věcí je sehnat buď z fáčka lamelák a ten upravit pro potřeby alfy (fáčkaři , kteří neměli na novej od sixty často kuchali nějaký BMW či alfy 75 kvůli LSD a po "lehký" úpravě měli špéruza menší náklady...)
-
hno3
- 1,4 TS
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 06 led 2014, 18:13
od jirik » 06 led 2014, 18:32
do 33 nepasuje lamela ani s E30 ani 75.. vyzkouseno... nehlede ze nasledna uprava je stejne draha jako koupit qualife)
ano VW podkladal unasec, :-) fungovalo to asi prvnich 1000km..
podminky v serii nejsou idealni a proto upravuji cely diferencial..
zrovna dnes sem kuchnul další který bude snad testován v alfe 145 s motorem 2.4 JTD... (behem chvile nahraju fotky)
prvni vysledky budou do konce tydne kdy budu mit vyrobeny tento bazmekt do 33 difu a probehne mereni sily prokluzu a budou nejaka cisla od kterych se odrazit... zaitm to jsou stale jen spekulace..
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od jirik » 06 led 2014, 18:33
diferencial pro 2.4 JTD po dodání
- Přílohy
-
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od jirik » 06 led 2014, 18:33
o necelou minutu později (doslova)
- Přílohy
-
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od jirik » 06 led 2014, 18:34
o další 2 minuty později (doslova)
- Přílohy
-
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od jirik » 06 led 2014, 18:35
součásti vyvařené v lázni :-) připraveno na obrábění a celkové srovnání dosedacích ploch
- Přílohy
-
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od jirik » 06 led 2014, 18:36
a ještě jedna..
jinak kola unašečů mají cca 3.5mm vysoké osazení, takže bez odbroušení a srovnání dosedací plochy by to nefungovalo na 100% :-)
zítra bude první broučení hotovo, proběhne naměření kurvítka a zadám další výrobu.
- Přílohy
-
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od hno3 » 06 led 2014, 19:25
schválně změř ten prokluz... mě mizernej (rozuměj, svá nejlepší léta za sebou a lamely v píči), 100let starej jednostranej lamelák do fáčka prokluzoval na 40Nm momentu a to byl vypodložkovanej planžetama.... pokud to udrží cca stejnej moment, bude to použitelný...
-
hno3
- 1,4 TS
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 06 led 2014, 18:13
od .mycTD » 06 led 2014, 19:35
tak hlavne, ze se nasel tester
(je to botas?) na tu svornost* jsem taky zvedavej.
166V6
Che cosa si può fare...
-
.mycTD
- zender member
-
- Příspěvky: 7556
- Registrován: 13 čer 2007, 10:25
- Bydliště: 8ЯИ0
-
od zde » 06 led 2014, 19:52
Bedlivě sleduju a těším se na další progres
-
zde
- 3,0V6
-
- Příspěvky: 2367
- Registrován: 11 lis 2009, 20:22
-
od jirik » 06 led 2014, 20:36
hno3 píše:schválně změř ten prokluz... mě mizernej (rozuměj, svá nejlepší léta za sebou a lamely v píči), 100let starej jednostranej lamelák do fáčka prokluzoval na 40Nm momentu a to byl vypodložkovanej planžetama.... pokud to udrží cca stejnej moment, bude to použitelný...
Nebude... protoze 4kila co pises je zakladni svornost ktera se zvysuje rozdilem otaceni kol... :-)
jo jo, Botas .... šmejd umí skrývat nadšení když jsme mu řekl že o tom nic nevím a že se uvidí
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od soft147 » 08 led 2014, 21:44
Zajímavý hodnoty (z novinky.cz) nový Leon:
Leon má standardně pro zlepšení trakce i ovladatelnosti v zatáčkách uzávěrku diferenciálu přední nápravy. Seat uvádí, že systém používá elektronicky řízenou a hydraulicky ovládanou sadu lamel. Maximální svorný účinek je 1600 Nm a v extrémním případě může být 100 procent hnací síly přenášeno na jedno kolo.
Alfa Romeo 147/JTD 130k
2002 do šrotu...
Fiat Scudo II 130k
2015Ford Kuga 1.5T
2017Ford Mustang V8/421k 2016 yelow Triple + decals JARGON
http://www.rcfunrace.cz http://prcars.cz telefon:ex Nokia//Lenovo
-
soft147
- 2,5 V6
-
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 19 úno 2007, 19:04
- Bydliště: Brno,skoro,o kilometr
-
Zpět na Renovace Alf, motorů (Renovations, repairs of engines etc.)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků