kopnu to sem i od vedle*, ořezané o kecy pro přiblbence a jiná hovada.
Najeto 205XXX
doteď vedená serviska (akorát teď došly okýnka, servis 210t se píše asi na desky), provozováno na selenii racing. 4klíče (2x normální, servisní s imo bez dálky, servisní bez imo a dálky)
Motoricky ok- nehoupe, neškube, nemlátí, nehučí a já nevím co ještě by to mělo mít za moresy. Prostě to jede tak jak má TSko nejspíš jet. Zender koncák, má to příjemný zvuk, ale neotravuje to ani po X hodinách.
Nový termostat, před dvěma měsíci (2,5tkm) olej, převodový olej ( Tutella), filtry...
Zadní náprava loni po repasu, vepředu nové tyčky stablu. Snížené pružiny eibach. Nic nemlátí, neskřípe... Prostě to funguje, brzdy OK
17" Baroka, obuté do Goodyear f1 ( 80+% vpředu, 40% vzad) + plechy 15" se zimníma Pirelli.
Radio na CD+ zesilovač+ kabeláž
Origo povinná výbava+ dojezdová sada AR
Vše svítí, bliká troubí, otvírá, zavírá a já nevím co ještě to má dělat.
Klima klimuje až se vytváří rampouchy
Co jsem pod tím ležel a měl sundaný plasty, tak nebouráno, nebo nebouráno do nosných částí.
Teď ty negativa- auto jezdilo město, takže škrábancům a ťukancům neušlo. Dalo by se to nazvat vespod huj, navrch fuj. Jedná se o kosmetiku, není to nic koulervoucího. Případnému zájemci nafotím, nemám chuť se v tom pitvat. Navíc tyhle šrámy jsou teď v řešení s lakýrou...
eko zaplaceno
Cenová představa je 55, rozumné dohodě se určitě nebráním. Bez alu atd. Mám práh bolesti pod který nechci jít, lépe řečeno, umím počítat a existuje lajna od který je lepší do toho upustit flexu a po dlouhý době si udělat radost flexostrojem. Což by uvítal Boomer, nějak má sklony kanibala
Možná výměna za 155 ( 2,5V6 / 1,8 -2,0 8V) s dohodou
kontakt- SZ, 776 080 01devět