Stránka 1 z 1

Z mejlu - může někdo poraďyt?

PříspěvekNapsal: 14 říj 2008, 17:14
od Pchavli
Došel mi tento mejl od jistého Patrika alias Paprika. Prvně jsem z jistých důvodů podezříval Doddese, ale ten neumí tak dobře česky. Prosím reagujte věcně, ikdyž věřím, že to kdekomu nedá :-) vyznačil podtržením jsem největší problémy (s autem):-)

Zdravým te našel jsem tvoje zkšenosti a odkaz pro bezradne lidi jako jsem ja:( pořídil jsem si alfu 33 a vyskitli se problemi jako špatne zařaditelná dvojky obzvlašt při podřazovaní ale i trojka při višších rychlostech ze čtyrky na trojku na dvojce jsem se dočet že to jsou sinchrony? no a další problém při jízde do kopce když svítí kontrolka ale palivomner ukazuje zhruba pulku čtvrky nádrže tak auto se nechce vytočit přes 4 tisíce zakucka se palivo se trochu zavlní tímpadem a hele auto se rozjede jak je to možne ? a dotaz zda nemáš ješte nejake nahradní díly ? majtel předemnou prosazoval tvrzení auto ma složit mne a ne ja jem takže v interieru to taky tak vypada no a v motrorovém protoru tež a o kufru ani nemluvím schání pate dveř bochnul je a jako antitalent se je pokusil vykytovat proste hruza no a jelikož byl trochu macek tak přední sedačky jsou KO obzvlašt u řidiče ta je rozzsedla jako bej a hlavne roztrhla na boku a spolujezcova taje podobna jen není roztrhla. tak to by bylo asi zatím vše no :)zda mužu poprosit o radu dekuji a taky na co si dávat pozor tedy kromne vitáčení motoru za studena

Patrik vám všem moc děkovat předem.

PříspěvekNapsal: 14 říj 2008, 22:43
od John
Takže kolegovi napiš, že jestli jezdí pravidelně na malé množství benzínu v nádrži, kdy mu již svítí hladové oko, tak si koleduje o brzký konec benzínové pumpy, neboť sem tam nasává vzduch = není mazána. Fakt, že se při tom obtížně vytáčí motor, je jaksi vedlejší produkt.
Převodovka: rozebrat, opravit synchrony, nebo se naučit podřazovat s meziplynem. Nejlépe obojí :-). Nejjednodušší věc pro začátek - vyměnit olej buď 80W90 nebo 75W90, 2,6 l. Popřípadě také sundat plechovou vanu převodovky, očistit uvnitř magnet, na který se chytají piliny.
Sedačky: opravit u čalouníka nebo sehnat druhé.
Vytáčení motoru: nevytáčet zbytečně i za tepla, pokud je v motoru po předchozím majiteli hnůj místo oleje. Do motoru patří polosynt. 10W40 4 l, příp. 10W50.
5. dveře od kufru: mám na skladě červené i černé, kdyby byl zájem.
Můj kontakt mu tam kdyžtak připiš.

PříspěvekNapsal: 16 říj 2008, 17:59
od Libor Veselý
zdravím :D tak podobné problémy mám aj já s 1,8td,když mám málo nafty tak není výkon prostě jen takovej šolich,synchrony ty to odnášej často hlavně tá 3jka ale když se řadí pomalu tak to není ani znát