Víš jak se projevila při měření na brzdě nahrazení sériové roury sání (od filtru k motoru), za tu červenou? Nemělo to nějaké výkonové díry? Co všechno jsi měl upravené na motoru, aby si dosáhl výkonu 210?
Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI
Marek píše:Vačky,ventily, svody s tepl.izolací, výfuk, svíčky,spojka,brzdy. Ještě to chtělo udělat jiný program, ten byl již domluven u těch co mají tu válcovou brzdu. Předpoklad byl něco kolem 240CV. Bohužel to už nevyšlo. Když se podíváš na graf pozorně, zjistíš že tam žádná díra není. Sice je drobný pokles krouťáku kolem 2500 ot, ale ve skutečnosti neznatelný. Zátah skoro lineární, nicméně to pravé sršení jisker bylo cítit nad 4 tis.otáček.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků