Stránka 2 z 2

Re: Topení, ventilátor a vše s tím spojené

PříspěvekNapsal: 06 led 2010, 08:41
od lukee
LiffEX píše:Tak to je na prd..teď otázka jak to má být :D:D Ale tvůj případ mi přijde celkem logický.. Ale na druhou stranu jsem z toho zmaten.. Může nám někdo pomoci? pokud tedy má vnitní okruh utišit větrák, tak tím pádem to mám dobře, ale pokud to je naopak, že venkovní okruh má být tišší, tak tím pádem to mám špatně a musím mít zapnuté tlačítko.. Tak jak to tedy je?


Zkus zapnout zapalování a pozorně poslouchat - zmáčkni knoflík vnitřního okruhu a když se budeš snažit, uslyšíš to jak se to zavírá a otvírá. Jestli ti dobře funguje vnitřní okruh ověříš tak, že pokud pojedeš za traktorem plném hnoje a uzavřeš to, nemělo by to být v kabině po chvilce cítit, i když máš zaplý ventilátor - mi to takhle funguje, zapnu a smrad z venku je pryč :mrgreen:

Re: Topení, ventilátor a vše s tím spojené

PříspěvekNapsal: 06 led 2010, 22:08
od LiffEX
Tak to teda fakt dík y:D:D teď moc traktorů s hnojem nejezdí :D

Re: Topení, ventilátor a vše s tím spojené

PříspěvekNapsal: 07 led 2010, 00:08
od Marek
Zde si můžeš objednat soukromou zásilku s hnojem. Vhodné na testování klapky vnitřního okruhu.

http://fumier.com/

Re: Topení, ventilátor a vše s tím spojené

PříspěvekNapsal: 07 led 2010, 03:15
od LiffEX
Marek píše:Zde si můžeš objednat soukromou zásilku s hnojem. Vhodné na testování klapky vnitřního okruhu.

http://fumier.com/


Marku díky, ale radši nee :D:D to radši nechám mlžit :D

Re: Topení, ventilátor a vše s tím spojené

PříspěvekNapsal: 09 led 2010, 12:47
od gloom
By mě ještě zajímalo, kdo jezdí denně kolik km a kde parkuje. Jestli v garáži nebo venku. Pač když jsem jezdíval denně aspoň 30km, tak se mi okna ani moc nerosila, ale teď, co jezdím jen 4km do práce a 4 z práce, tak se nestačí auto ani pořádně vyhřát a tak je tam vlko od toho, jak jednou chčije, jednou sněží.......

Re: Topení, ventilátor a vše s tím spojené

PříspěvekNapsal: 16 pro 2013, 23:41
od Jack10
Tak mám taky 146,ale 1998 trošku silnější 1,8 16V TS a řeknu ti,že jede jak ď as,ale chlapi mám stejný problém,topení netopí,odpálil se mi odpor i pojistka,když vše zapojím na dráty tak to jede,ale teď u toho pravého,mám půlku palubovku skoro rozebranou a teď jestli mám jít do demontáže Airbagu spolujezdce,protože ten posranej odlitek palubovky je opravdu vcelku.. Máte nějaké nákresy demontáže palubovky dík za info..

Re: Topení, ventilátor a vše s tím spojené

PříspěvekNapsal: 29 srp 2022, 22:29
od Wanoxx
LiffEX píše:Tak vše je vyřešeno, všechno fouká, teplo i studeno..jen se nemůžu zbavit mlžení oken.. a to mlží ve velkém stylu.. vzduch foukám jen na přední okno, teplotu na maximum+ , tím jsem mi přední okno vůbec nemlží, okna na dveřích řidiče a spolujezdce se mlží všude, jen né v místech výhledu na zrcátka.. jinak zadní oboje dveře, a zadní okno kufru.. Neví někdo co s tím?? jinak pylový filtr tam už nemám, jezdím bez něj na doporučení známého, že v zimě je tam na nic :D


Zdravím chci se zeptat jak se problém vyřešil? Po výměně pomocného řemene, napínací kladky a vodících kladek mi asi po 10min jízdy přestal foukat jak studený/teplý vzduch a nereaguje vůbec na nastavení otáček ventilátoru. Všiml jsem si jen že když dám otáčky na maximální výkon bez vnitřního okruhu tak to topí/chladí ale jen jak kdyby to bylo na 1. stupeň otáček. pojistky u řidiče jsem prošel, relé jsem zkoušel přehodit a výsledek žádný. Kdyby byl v háji Odpor tak by šli otáčky jen na maximální výkon jenže mě to fouká jen když je vypnutý vnitřní okruh a jen jakoby lehounce takže Odpor by měl bejt v pohodě. Pilový filtr nebyl měněn poze vyfoukán od bordelu a vyčištěný prostor na něj asi před 8K km.

Re: Topení, ventilátor a vše s tím spojené

PříspěvekNapsal: 30 srp 2022, 06:42
od Hrnec
Mlžení oken u mě dělala netesna klapa vnitřního okruhu.