Zotrvak - zmenit dvojhmotu na jednohmotu???

Vše o Alfě 156 - údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Zotrvak - zmenit dvojhmotu na jednohmotu???

Příspěvekod maosko » 03 bře 2008, 09:05

Ahojte...idem riesit zotrvak a zaujimalo by ma,aku mate skusenost/nazor na zmenu dvojhmotoveho zotrvaku na jednohmotovy. Je to vraj uprava,ktoru uz nebude v buducnosti treba riesit (na rozdiel od dvojhmoty). Myslim si ale,ze ho tam konstrukteri nedali len-tak. Aky neblahy dopad na motorizaciu by to mohlo mat a ako to ovplyvni jazdne vlastnosti oproti dvojhmote? Dakujem za vase rady,nazory a pripomienky. 8) :drinkers:

PS: Mam 156 2.4JTD (v zaklade 110KW/150PS).
Krása & výkon = Alfa Romeo
156 2.4 JTD sportwagon + sarkan's modification
maosko
1.7 TS
 
Příspěvky: 89
Registrován: 05 lis 2007, 15:09
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvekod Pišta » 03 bře 2008, 09:15

Dvouhmota je kvůli tomu aby šetřila převodovku,nic jiného. Marek říkal že jsou jisté náhrady...Mám s tím taky problém (mírné cvakání za volnoběhu).Pokud seženu nějaké info tak ti určo napíšu.Taky bych byl nerad aby se mi druhá hmota uvolnila tak že mi rozseká hnací hřídel na převodu :savle:
Síla
Rychlost
Temperament
Krása
To je moje Alfa..156 JTD
Uživatelský avatar
Pišta
1,9 TD
 
Příspěvky: 196
Registrován: 16 bře 2007, 16:16
Bydliště: Opava

Příspěvekod maosko » 03 bře 2008, 11:11

Pišta píše:Dvouhmota je kvůli tomu aby šetřila převodovku,nic jiného. Marek říkal že jsou jisté náhrady...Mám s tím taky problém (mírné cvakání za volnoběhu).Pokud seženu nějaké info tak ti určo napíšu.Taky bych byl nerad aby se mi druhá hmota uvolnila tak že mi rozseká hnací hřídel na převodu :savle:


OK... 8)
Krása & výkon = Alfa Romeo
156 2.4 JTD sportwagon + sarkan's modification
maosko
1.7 TS
 
Příspěvky: 89
Registrován: 05 lis 2007, 15:09
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvekod Marek » 03 bře 2008, 21:29

Pánove klídek, nedělám si z huby prdel. Zítra budu mít i technické info k tomu řešení o kterém jsem hovořil + supernabídku na nový dvouhmotý setrvák. Cena za setrvák kolem 14 tis Kč, spojková sada dle typu cca 10. Tyto ceny berte bez záruky, byly pouze na telefon a do auta, je možné, že nějaká číslovka vypadla, nebo byla jiná. :D A je v tom údajně nový jednohmotý setrvák.
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Příspěvekod maosko » 04 bře 2008, 09:03

Marek píše:Pánove klídek, nedělám si z huby prdel. Zítra budu mít i technické info k tomu řešení o kterém jsem hovořil + supernabídku na nový dvouhmotý setrvák. Cena za setrvák kolem 14 tis Kč, spojková sada dle typu cca 10. Tyto ceny berte bez záruky, byly pouze na telefon a do auta, je možné, že nějaká číslovka vypadla, nebo byla jiná. :D A je v tom údajně nový jednohmotý setrvák.


:eek2: Uz som pekne nedockavy. :man:
Krása & výkon = Alfa Romeo
156 2.4 JTD sportwagon + sarkan's modification
maosko
1.7 TS
 
Příspěvky: 89
Registrován: 05 lis 2007, 15:09
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvekod jerremiash » 04 bře 2008, 12:47

Valeo udělalo novou konstrukci lamely, která zaručuje náhradu funkce dvojhmotového setrvačníku. Jde o to, že je (pokud si dobře vzpomínám) středová část spojkové lamely uložena na více pružných členech a tím je schopna lépe pohltit rázy. A je to Valeo, takže bych se toho rozhodně nebál. Holt technika jde stále kupředu...
...jsem z5...
jerremiash
2,0 T
 
Příspěvky: 1187
Registrován: 12 úno 2007, 08:40

Příspěvekod maosko » 04 bře 2008, 13:15

jerremiash píše:Valeo udělalo novou konstrukci lamely, která zaručuje náhradu funkce dvojhmotového setrvačníku. Jde o to, že je (pokud si dobře vzpomínám) středová část spojkové lamely uložena na více pružných členech a tím je schopna lépe pohltit rázy. A je to Valeo, takže bych se toho rozhodně nebál. Holt technika jde stále kupředu...


Uz len zistit cenu a kde to maju a potom... :driver:
Krása & výkon = Alfa Romeo
156 2.4 JTD sportwagon + sarkan's modification
maosko
1.7 TS
 
Příspěvky: 89
Registrován: 05 lis 2007, 15:09
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvekod Pišta » 04 bře 2008, 13:32

Hm...tak to jsem zvědavej. 8)
Síla
Rychlost
Temperament
Krása
To je moje Alfa..156 JTD
Uživatelský avatar
Pišta
1,9 TD
 
Příspěvky: 196
Registrován: 16 bře 2007, 16:16
Bydliště: Opava

Příspěvekod Marek » 05 bře 2008, 21:10

Pozdě, ale přece. :oops:

http://rapidshare.com/users/JIYOWV

Tam je pdf dokument o vynálezu na úsporu financí při opravě dvouhmoty.

Ceny nahodím jakmile je obdržím od dodavatele, zatím nebyl schopen, otevírá další pobočku.

Jinak 30% fin.úspora a +25% životnost lamely oproti standardu, díky většímu průměru lamely.
Naposledy upravil Marek dne 05 bře 2008, 21:28, celkově upraveno 1
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Příspěvekod Marek » 05 bře 2008, 21:23

Nový dvouhmotý setrvák na 156 JTD stojí běžně 13527 Kč včetně DPH.
Jak jsem se zběžně díval, je stejný u všech diesel JTD motorů, ať 1,9, nebo 2,4.
Jsem schopen ho dodat kamarádovi za cenu minimálně o 20% nižší, velice dobrému kamarádovi ještě levněji. Neživím se prodejem ND, tzn. za kolik koupím, za tolik prodám.
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Příspěvekod maosko » 06 bře 2008, 08:39

Marek píše:Pozdě, ale přece. :oops:

http://rapidshare.com/users/JIYOWV

Tam je pdf dokument o vynálezu na úsporu financí při opravě dvouhmoty.

Ceny nahodím jakmile je obdržím od dodavatele, zatím nebyl schopen, otevírá další pobočku.

Jinak 30% fin.úspora a +25% životnost lamely oproti standardu, díky většímu průměru lamely.


:man: Dobra praca! 8) Na tu adresu sa ale bohuzial nedostanem (v praci ju mam blokovanu). Posli mi prosim ten pdf dokument na mail marian.supak@leoni.com. :thanks:
Krása & výkon = Alfa Romeo
156 2.4 JTD sportwagon + sarkan's modification
maosko
1.7 TS
 
Příspěvky: 89
Registrován: 05 lis 2007, 15:09
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvekod maosko » 06 bře 2008, 09:27

Marek píše:Pozdě, ale přece. :oops:

http://rapidshare.com/users/JIYOWV

Tam je pdf dokument o vynálezu na úsporu financí při opravě dvouhmoty.

Ceny nahodím jakmile je obdržím od dodavatele, zatím nebyl schopen, otevírá další pobočku.

Jinak 30% fin.úspora a +25% životnost lamely oproti standardu, díky většímu průměru lamely.


A nebude problem s vacsim priemerom lamely?
Krása & výkon = Alfa Romeo
156 2.4 JTD sportwagon + sarkan's modification
maosko
1.7 TS
 
Příspěvky: 89
Registrován: 05 lis 2007, 15:09
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvekod maosko » 11 bře 2008, 09:24

Marek píše:Pozdě, ale přece. :oops:

http://rapidshare.com/users/JIYOWV

Tam je pdf dokument o vynálezu na úsporu financí při opravě dvouhmoty.

Ceny nahodím jakmile je obdržím od dodavatele, zatím nebyl schopen, otevírá další pobočku.

Jinak 30% fin.úspora a +25% životnost lamely oproti standardu, díky většímu průměru lamely.


Nazdar, este nemam info o cenach/dodacich casoch? Zacina ma tlacit cas, respektive spojka a preto musim konat...bud kupim klasiku (dvojhmotu), alebo uz tu novu sadu (jednohmotu). Daj mi prosím co najskor vediet. :thanks:
Krása & výkon = Alfa Romeo
156 2.4 JTD sportwagon + sarkan's modification
maosko
1.7 TS
 
Příspěvky: 89
Registrován: 05 lis 2007, 15:09
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvekod Marek » 14 bře 2008, 15:47

Zdar všem, bohužel zatím není v nabídce dodavatele sada na AR 156 pro změnu dvoj na jednohmotu. Ale zato mám přislíbenou lepší cenu na ostatní komponenty dvojhmoty - setrvák, spojková sada. Dodací lhůta na setrvák je max.14 dnů, je skladem ve Francii, jedná se pouze o transport.
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Příspěvekod maosko » 17 bře 2008, 08:41

Marek píše:Zdar všem, bohužel zatím není v nabídce dodavatele sada na AR 156 pro změnu dvoj na jednohmotu. Ale zato mám přislíbenou lepší cenu na ostatní komponenty dvojhmoty - setrvák, spojková sada. Dodací lhůta na setrvák je max.14 dnů, je skladem ve Francii, jedná se pouze o transport.


8) Dakujem ti za snahu...nepotesilo ma to ale. :( Nabuduce uz dufam bude k mani. Dnes idem objednat klasiku spojkovu sadu (vratane loziska) + dvojhmotovy zotrvak...uz mam strach na tom jazdit, aby ma to niekde nenechalo. Cele ma to vyjde na 19.200Sk + 2.500Sk robota. :evil: Zdar a silu a nech nam to jazdi. :driver:
Krása & výkon = Alfa Romeo
156 2.4 JTD sportwagon + sarkan's modification
maosko
1.7 TS
 
Příspěvky: 89
Registrován: 05 lis 2007, 15:09
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Další

Zpět na Alfa 156 (932)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron