volnoběh problém za studena.....

Vše o Alfě 156 - údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Re:

Příspěvekod lizmen » 26 čer 2013, 22:01

.mycTD píše:beztak by to stim shellem ani nehorelo...
dela ti to od zacatku, nebo to zacalo z niceho nic?
napred bych na diagnostice zcheckoval vsechny teplotni cidla, jestli si ECU nemysli, ze je motor po ranu teplej (to uz jsi predpokladam udelal) a pak bych treba zmeril tlaky, nebo zkouknul, jak je vydrena vacka.
jednotku bych nechal asi az na konec...
tohle jsem vše udělal...čidla podle diagu se chovají korektně...ještě mě napadlo čerpadlo...do rána prostě spadne tlak a než to dotlačí tak to trvá tim pádem s emu enchce jet,to by vysvětlovalo i to,že pokaždé co sundávám víčko nádrže tak je tam obrovský přetlak.....
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod .mycTD » 26 čer 2013, 22:07

me to taky napadlo, ale to by vysvetlovalo jen delsi startovani, rozhodne ne spatny chod v radu minut.
ale muzes zkusit nastartovat bez vicka, jstli se neco zmeni.
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re:

Příspěvekod lizmen » 26 čer 2013, 22:25

tedka jsem udělal test....šel jsem ven motor je studený....protože twinspark nemá čidlo tlaku paliva tak jsem pětkrát otočil klíčkem vypnul a otočil a počkal až čerpadlo natlačí...ted jsem to byl projet a auto vypadá že se chytá...uvidíme ještě co ráno to udělá.....ale asi jdu správným směrem po čerpadle..tohle by vysvětlovalo věčný problém za studena u tsparků.....
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod .mycTD » 26 čer 2013, 22:42

ja si pamatuju, ze jsem to zkousel a nebylo to k nicemu.
uvidis rano.
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re:

Příspěvekod lizmen » 26 čer 2013, 22:49

pokud to nebude čerpadlem tak co teda ještě vyměnit?psal jsi něco o váčce...jaký to má vliv na studený motor..?
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod .mycTD » 26 čer 2013, 22:58

obecne pokud je motor ve slabsi kondici, tak se to pochopitelne projevi hlavne za studena. takze i kdyz se ti zda, ze se to za tepla spravilo, tak ono se treba vubec nic nespravilo, jen ma teplej motor mensi naroky.
takze je potreba projit i zelezo*, nejen aktivni prvky.
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re:

Příspěvekod lizmen » 26 čer 2013, 23:05

.mycTD píše:obecne pokud je motor ve slabsi kondici, tak se to pochopitelne projevi hlavne za studena. takze i kdyz se ti zda, ze se to za tepla spravilo, tak ono se treba vubec nic nespravilo, jen ma teplej motor mensi naroky.
takze je potreba projit i zelezo*, nejen aktivni prvky.
jenže tohle je problém co tady píšu u 80 % twinsparků 1.8 16 V 106 kW r.v 98,a pochybuju že tolik lidí mají špatné motory....někomu stačila vyměnit lambda,někomu váha,někomu svíčky někomu ř.j...to taky můžu vyměnit celý motor a pořád budu na mrtvém bodě....mě to na 146ce dělalo taky...vyměnil jsem váhu a sondu a byl klid....myslím si že tohle dělají čerpala poněvadž každý začne laborovat jen s těmito čidlama a lambdama a váhama...ale moc článků a názorů na přehazování čerpadel jsem nenašel a asi vím proč...origo čerpadlo stojí kolem 7 tis.... dokonce někde psali o defektu v ř.j ročníků 98 což je můj případ....ale nevím jak checknout řj.že je OK
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod .mycTD » 27 čer 2013, 10:31

tohle je hlavne problem 80% vsech benzinovych motoru z minuleho stoleti a to bez ohledu na znacku -prave proto, ze to muze byt zpusobene takrka cimkoliv, v lepsim* pripade kombinaci cehokoliv s cimholiv jinym :D
samozrejme k tomu muze mit zrovna 156MY98 tendence, ale spis bych na nejake univerzalni reseni moc nesazel a pustil se do checkingu vseho, pri cem nemusis rozebrat motor: zmerit tlak paliva, tlaky ve valcich a tak...

:!: jeste bych to mozna po ranu nechal, at se to chvilku hada, a pak zkouknul svicky. jestli budou vsechny stejne, nebo hapruje nejaky konkretni valec. to by mohlo znacne zuzit okruh patrani.
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re:

Příspěvekod lizmen » 28 čer 2013, 18:00

takže v v úterý jedu do ovy do af centra na examiner to otestovat..protože jsem opravdu bezradný,čido teploty vody vyměněné,váha,lambda,krokový motorek,nové svíčky,cívky přeměřené všechny kabely ok....tlakyválců ok,tlak čerpadla ok....tak tedka už jen moje poslední myšlenka na ECU podle mě bude někde defekt v řízení sitiče při studeném motoru,protože lambda za studena nemá tak až moc velký vliv při startu,ona pak jen doladujě směs jak se zahřeje.... pokud ani tam nebudou si vědet rady tak ji nechám tak jak je nějakému šikovnému který na tu pičovinu příjde která to dělá.... :axe:
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod .mycTD » 28 čer 2013, 18:07

me kdyz to delalo, tak na LPG sel motor jak vino a plyn vychazi z benzinove ECU a jejich cidel (+pochopitelne nejake korekce).
zkontroluj jeste po ranu ty svicky, to neni takova prace a nic tim nepokazis.
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re:

Příspěvekod lizmen » 28 čer 2013, 18:34

.mycTD píše:me kdyz to delalo, tak na LPG sel motor jak vino a plyn vychazi z benzinove ECU a jejich cidel (+pochopitelne nejake korekce).
zkontroluj jeste po ranu ty svicky, to neni takova prace a nic tim nepokazis.
zkusím je zkontrolovat ale je to divné že po ujetí asi 2 km je vše cajk jako by to dostalo druhý dech a jede to jak střela....dneska ráno jsem se neuměl rozjet..pedál úplně dole a prostě jako by to jelo ne na 3válce ale tak na dva...prostě maras mě pořád mate ta ecu tím že žádná chyba není....
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod .mycTD » 28 čer 2013, 19:21

no jasne... tak nez se to zahreje, tak vyndej ty svicky at zjistis, ktere dva valce nepali :wink:
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re:

Příspěvekod lizmen » 28 čer 2013, 19:52

.mycTD píše:no jasne... tak nez se to zahreje, tak vyndej ty svicky at zjistis, ktere dva valce nepali :wink:
tak mi řekni proč nepálí?vše je ok...všechny svíčky jsou nové,všechny cívky všechny kabely prostě všechno je ok... když zjistím něco že svíčky jsou někde divné tak stejně budu muset jít k řj...proože jsem vše proměřil ecu dává do cívek 12 ....jediné co jsem nekontroloval ale po elektrické stránce ověřil je ventil par pod klapkou...cvaká,taky mě napadlo že je ucpaný ale co to má společného se studeným motorem a rozjezdem?
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod .mycTD » 28 čer 2013, 20:01

protoze pokud nebudou palit jen nektere valce, tak za to nejspis nemuze ECU a nemusis ji resit
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re:

Příspěvekod lizmen » 30 čer 2013, 11:10

takže válce pálí všechny....jenže je domrdaná směs za studena, vím přesně už kde chybu hledat...osciloskop naměřil nějaké divné signály mezi lambdou přímo od řj....jako by nějaké rušení...nnebo co to je..po cca asi 5 minutách stání je klid avše se vyrovná....jsem z toho chuj
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

PředchozíDalší

Zpět na Alfa 156 (932)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron