Dopredu chcem upozorniť, že výsledky ladenia sú pre jednotlivé autá veľmi individuálne a údaje o výkone a momente nie sú jediným parametrom kvalitného čiptuningu. Išlo nám o OPTIMÁLNE navýšenie výkonu, nie o to, aby sme motor položili na lopatky, a sním spojku, zotrvák, turbo... Všetky autá, ktoré tu uvidíte, sú po čipe takmer bez dymu (dymivosť porovnateľná s koncernovými TDI-PD bez úpravy), bez zjavného navýšenia tlaku na turbe, či v lište. To znamená, že možno povedať, že približne na tieto hodnoty sa dajú dané motory upraviť bez významného poklesu životnosti.
Tak sa pokúsim hodiť sem pár obrázkov:
1.9JTDm 16v originál
a takto to vyzeralo po čipe:
krútiaci moment sme museli obmedziť kôli vibrujúcemu zotrvačníku, ale aj tak dosahuje úctyhodných 360N.m prakticky v celom rozsahu 2100-3800ot/min.
Nárast výkonu je neuveriteľný, ale svoj podiel má na tom aj úprava výfuku. ešte dohodneme s Giom nejaké podrobnosti, a výkon môže ísť ešte o čosi vyššie